EVO Cloud, avagy a vállalatirányítás új generációja

A szolgáltatásként igénybe vehető vállalatirányítási alkalmazásunk számos előnnyel rendelkezik a korábban megszokottakhoz képest. A szoftver üzemeltetését teljes mértékben mi végezzük, miközben az alkalmazás a Microsoft nagy biztonságú és nagy rendelkezésre állású adatközpontjaiban fut. Így az EVO bármikor, bárhonnan elérhető az Ön számára.

Legfontosabb jellemzők

  • rugalmasan kezelhető logisztikai folyamatok
  • kliens-szerver architektúra
  • egyedi felhasználói felület
  • többfelhasználós környezet, részletes jogosultságkezeléssel
  • többnyelvű kialakítás
  • többvállalatos modell
  • szolgáltatásként is igénybe vehető
  • bárhonnan elérhető alkalmazás
  • adatközponti biztonság és rendelkezésre állás

Moduláris felépítés

Az EVO moduláris, rugalmasan alakítható felépítésének köszönhetően a meglévő összetevők testre szabhatók, miközben az architektúra folyamatosan bővíthető a mindenkori igényeknek megfelelően.

Az EVO a kereskedelmi folyamatok teljes körét lefedi. Lehetőséget biztosít az árajánlatok készítésére, a vevői megrendelések nyomon követésére, a szállítólevelek összeállítására és természetesen a számlázásra. Nagyon fontos jellemzője, hogy mindegyik dokumentumtípus egymásból néhány kattintással származtatható a logisztikai folyamatok logikájának megfelelően. Ennek köszönhetően például egy megrendelésből automatikusan létrehozható szállítólevél vagy akár közvetlenül számla is.

A kereskedelmi modul része egy statisztikai összetevő, amely a számlázások alapján a forgalomról időszakra lebontható, diagramokkal illusztrált kimutatásokat jelenít meg. Az EVO lényeges jellemzője, hogy nemcsak a múltbeli adatok lekérdezésére képes, hanem speciális eljárások segítségével értékesítési előrejelzést is készít a rugalmasan meghatározható időszakoknak megfelelően. Ezáltal a vállalatok nemcsak az értékesítéseikre tudnak előrejelzéseket összeállítani, hanem a logisztikai folyamataik hatékonyságát is javíthatják, hiszen a beszerzéseiket is pontosabban tudják tervezni.

A vevői megrendelésekkel kezelhetők készletfoglalások. A számlázás esetében támogatott a devizás számlák létrehozása, és azok többnyelvű, több formátum szerinti nyomtatása.

Az EVO egyik meghatározó modulja a logisztikai folyamatokat támogatja. Az alkalmazás korlátlan számú raktár kezelését teszi lehetővé. Mindegyik raktárban tetszőleges számú raktárszint (polc, stb.) definiálható, ami a raktározott termékek gyorsabb kezelését biztosítja.

Az EVO a logisztikai folyamatokat a beszerzési megrendelések kezelésének támogatásával indítja. Ebben rögzíthetők a beszállítók felé elküldött igények, amelyek pontos nyomon követésére nyílik lehetőség. A megrendelések alapján a kiválasztott raktárban nyilvántartásra kerülnek a rendelt mennyiségek, amelyek egyeztethetők a vevői megrendelések által kezelt foglalásokkal.

A beszerzési megrendelések az áruk teljes vagy részleges beérkezésekor néhány kattintással átfordíthatók beszállításokká. (Beszerzési megrendelések hiányában is kezdeményezhető beszállítás.)

A készletek karbantartására további lehetőséget kínál a készletkezelési funkció, amely a szokványos készletmozgásokat és a raktári bizonylatok kezelését teszi lehetővé. A szoftver bevételi, átkönyvelési és korrekciós bizonylatok létrehozását is támogatja. Minden mozgás naplózott, és lekérdezhető.

Az összes partnerhez, kapcsolattartóhoz felvehetők események. Így a vevői megkeresésektől a tárgyalásokon át az üzletkötésig minden szabadon rögzíthető, és gyorsan visszakereshető. Az események egy naptárban jelennek meg, amely támogatja a jogosultságok szerinti naptárkezelést, a csoportok közötti feladatmegosztást is. Az események szerkesztése szintén jogosultságokhoz köthető.

A CRM modul része egy helpdesk rendszer, amelynek segítségével az ügyfelek által jelzett hibák, illetve problémabejelentések válnak követhetővé. Nyilvántarthatók a probléma elhárításához szükséges idők, események, illetve megoldások. Így nemcsak az elszámolások egyszerűsödnek, hanem pontosan kimutathatók a hibák megoldásával kapcsolatos időráfordítások is.

A CRM modulhoz tartozik egy kampánymenedzsmentet támogató szolgáltatás, amely a marketingfeladatok elősegítésére született. A komponens lehetőséget biztosít a marketingkampányok kezelésére, a tervezett és a tényleges költségek nyomon követésére. A CRM funkció a kampányokhoz kapcsolódóan támogatja az elektronikus levelezést, így akár hírlevelek, partnerértesítők csoportos kiküldésére is van lehetőség.

Az EVO-ban rendelkezésre áll egy dokumentumok kezelését lehetővé tevő funkció is. Ennek használatával partnerenként és dokumentumtípusonként rendszerezhetők a legkülönfélébb állományok (Word és Excel fájlok, árajánlatok, szerződések, képek, videók, stb.). A tárolás egy központi szerveren megosztott, az EVO által kezelt könyvtárstruktúrában valósul meg, így az adatmentés hatékonysága is növelhető.

A pénzügyi modul segítéségével teljes körűen kezelhetővé és kézben tarthatóvá válhatnak a vállalati pénzügyi folyamatok, miközben a nagyfokú integráltságnak köszönhetően mind a hatékonyság, mind az átláthatóság növelhető. A pénzügyi modul legfontosabb jellemzői:

  • kimenő és bejövő számlák kezelése
  • korlátlan számú pénztár támogatása devizák szerint
  • korlátlan számú bank és bankszámlaszám kezelése devizák szerint
  • kiadási és bevételi bizonylatok kezelése
  • pénztárnapló, banknapló
  • automatikus nyitó- és záróegyenleg-kezelés manuális zárási folyamatok nélkül
  • számlakiegyenlítés historikus módon (részteljesítések kezelése)
  • automatikus pénztárbizonylat-generálás kimenő és bejövő számlákhoz
  • pénzügyi kimutatások

 

Az EVO egy komplett modult tartalmaz a szerviztevékenységgel foglalkozó cégek számára. Teljes körű munkalapkezelést biztosít, amely a felhasznált anyagokat és az elvégzett munkákat is kezeli. A munkalapokból automatikusan számla készíthető.

A munkalapkezeléshez kiegészítők illeszthetők, amelyek a különféle javítási tevékenységek lefedését segítik elő. Jelenleg az általános tevékenységek mellett a járművek szervizelésének támogatottsága a legjelentősebb. A járművek adatai, szervizelési szükségletei, illetve a partnerek járművekhez való hozzárendelése is megvalósított. Lehetőség van vevői értesítések generálására a szervizeléskor megadott időpontok alapján, ami a folyamatos ügyfél-kapcsolattartást teszi hatékonyabbá.

Az eszközmenedzsment modul segítségével rugalmasan kezelheti vállalkozása legkülönfélébb eszközeit, beleértve a hardvereket és a szoftvereket is. Az eszközök teljes életciklusát lefedő nyilvántartást vezethet.

Az EVO egy integrált jelentéskészítő modullal rendelkezik. Ennek segítségével a kereskedelmi, logisztikai, szerviz, stb. tevékenységeknek megfelelően lehet kimutatásokat lekérdezni különféle paraméterek (időszak, partnertípus, stb.) alapján. A jelentések azonnal nyomtathatók, illetve Word-, Excel-, PDF-formátumokban elmenthetők, exportálhatók.

Szolgáltatásalapú vállalatirányítás licencköltségek nélkül

Az EVO Cloud révén Ön kezdeti beruházási költségek nélkül is igénybe veheti az EVO alkalmazás által kínált szolgáltatásokat, miközben a bevezetési folyamat akár néhány órára csökken.

Az EVO Cloud üzemeltetéséről teljes mértékben mi gondoskodunk. Az alkalmazást a Microsoft nagy rendelkezésre állású, biztonságos Azure adatközpontjaiban futtatjuk, így Önnek nincs más dolga, mint használni a szoftvert. A havidíjas szolgáltatásunk révén Ön bárhonnan elérheti a vállalatirányítási rendszerét, és abba biztonságos módon - kétfaktoros hitelesítéssel - tud bejelentkezni. Eközben nem kell külön szervert fenntartania, üzemeltetnie, nem pörög a villanyóra, és a biztonsági mentésekről sem kell gondoskodnia.

A szolgáltatásalapú modell előnyei

  Hagyományos modell Felhőalapú szolgáltatás
(EVO Cloud)
Hardverköltségek
Kezdeti beruházások
Licencköltségek
Szoftverkövetési díj
Üzemeltetési költségek
Energiaköltség
Saját biztonsági mentés
Szolgáltató általi mentés
Nagy rendelkezésre állás
Adatközponti biztonság
Kétfaktoros hitelesítés
Előre tervezhető, fix havi díjas konstrukció

Rendszerkövetelmények

Szerver

  • Nincs szükség szerverre

Kliensek

  • Windows XP SP3 operációs rendszer (ajánlott Windows 7)