EVO, avagy a vállalatirányítás evolúciója

Az EVO kis- és közepes méretű vállalatok számára kifejlesztett, integrált vállalatirányítási rendszer. Az alkalmazás elősegíti a cégek üzleti, kereskedelmi, logisztikai, pénzügyi folyamatainak kezelését és átláthatóvá tételét. Emellett támogatást nyújt a vevőkezelés átfogó megvalósításához, a szervizszolgáltatások ellátásához és a gyártáskontrollinghoz.

Legfontosabb jellemzők

  • rugalmasan kezelhető logisztikai folyamatok
  • kliens-szerver architektúra
  • egyedi felhasználói felület
  • többfelhasználós környezet, részletes jogosultságkezeléssel
  • többnyelvű kialakítás
  • többvállalatos modell
  • szolgáltatásként is igénybe vehető

Moduláris felépítés

Az EVO moduláris, rugalmasan alakítható felépítésének köszönhetően a meglévő összetevők testre szabhatók, miközben az architektúra folyamatosan bővíthető a mindenkori igényeknek megfelelően.

Az EVO a kereskedelmi folyamatok teljes körét lefedi. Lehetőséget biztosít az árajánlatok készítésére, a vevői megrendelések nyomon követésére, a szállítólevelek összeállítására és természetesen a számlázásra. Nagyon fontos jellemzője, hogy mindegyik dokumentumtípus egymásból néhány kattintással származtatható a logisztikai folyamatok logikájának megfelelően. Ennek köszönhetően például egy megrendelésből automatikusan létrehozható szállítólevél vagy akár közvetlenül számla is.

A kereskedelmi modul része egy statisztikai összetevő, amely a számlázások alapján a forgalomról időszakra lebontható, diagramokkal illusztrált kimutatásokat jelenít meg. Az EVO lényeges jellemzője, hogy nemcsak a múltbeli adatok lekérdezésére képes, hanem speciális eljárások segítségével értékesítési előrejelzést is készít a rugalmasan meghatározható időszakoknak megfelelően. Ezáltal a vállalatok nemcsak az értékesítéseikre tudnak előrejelzéseket összeállítani, hanem a logisztikai folyamataik hatékonyságát is javíthatják, hiszen a beszerzéseiket is pontosabban tudják tervezni.

A vevői megrendelésekkel kezelhetők készletfoglalások. A számlázás esetében támogatott a devizás számlák létrehozása, és azok többnyelvű, több formátum szerinti nyomtatása.

Az EVO egyik meghatározó modulja a logisztikai folyamatokat támogatja. Az alkalmazás korlátlan számú raktár kezelését teszi lehetővé. Mindegyik raktárban tetszőleges számú raktárszint (polc, stb.) definiálható, ami a raktározott termékek gyorsabb kezelését biztosítja.

Az EVO a logisztikai folyamatokat a beszerzési megrendelések kezelésének támogatásával indítja. Ebben rögzíthetők a beszállítók felé elküldött igények, amelyek pontos nyomon követésére nyílik lehetőség. A megrendelések alapján a kiválasztott raktárban nyilvántartásra kerülnek a rendelt mennyiségek, amelyek egyeztethetők a vevői megrendelések által kezelt foglalásokkal.

A beszerzési megrendelések az áruk teljes vagy részleges beérkezésekor néhány kattintással átfordíthatók beszállításokká. (Beszerzési megrendelések hiányában is kezdeményezhető beszállítás.)

A készletek karbantartására további lehetőséget kínál a készletkezelési funkció, amely a szokványos készletmozgásokat és a raktári bizonylatok kezelését teszi lehetővé. A szoftver bevételi, átkönyvelési és korrekciós bizonylatok létrehozását is támogatja. Minden mozgás naplózott, és lekérdezhető.

A logisztika modul támogatja a SARZS (batch) és a szériaszám alapú készletkezelést.

Az összes partnerhez, kapcsolattartóhoz felvehetők események. Így a vevői megkeresésektől a tárgyalásokon át az üzletkötésig minden szabadon rögzíthető, és gyorsan visszakereshető. Az események egy naptárban jelennek meg, amely támogatja a jogosultságok szerinti naptárkezelést, a csoportok közötti feladatmegosztást is. Az események szerkesztése szintén jogosultságokhoz köthető.

A CRM modul része egy helpdesk rendszer, amelynek segítségével az ügyfelek által jelzett hibák, illetve problémabejelentések válnak követhetővé. Nyilvántarthatók a probléma elhárításához szükséges idők, események, illetve megoldások. Így nemcsak az elszámolások egyszerűsödnek, hanem pontosan kimutathatók a hibák megoldásával kapcsolatos időráfordítások is.

A CRM modulhoz tartozik egy kampánymenedzsmentet támogató szolgáltatás, amely a marketingfeladatok elősegítésére született. A komponens lehetőséget biztosít a marketingkampányok kezelésére, a tervezett és a tényleges költségek nyomon követésére. A CRM funkció a kampányokhoz kapcsolódóan támogatja az elektronikus levelezést, így akár hírlevelek, partnerértesítők csoportos kiküldésére is van lehetőség.

Az EVO-ban rendelkezésre áll egy dokumentumok kezelését lehetővé tevő funkció is. Ennek használatával partnerenként és dokumentumtípusonként rendszerezhetők a legkülönfélébb állományok (Word és Excel fájlok, árajánlatok, szerződések, képek, videók, stb.). A tárolás egy központi szerveren megosztott, az EVO által kezelt könyvtárstruktúrában valósul meg, így az adatmentés hatékonysága is növelhető.

A pénzügyi modul segítéségével teljes körűen kezelhetővé és kézben tarthatóvá válhatnak a vállalati pénzügyi folyamatok, miközben a nagyfokú integráltságnak köszönhetően mind a hatékonyság, mind az átláthatóság növelhető. A pénzügyi modul legfontosabb jellemzői:

  • kimenő és bejövő számlák kezelése
  • korlátlan számú pénztár támogatása devizák szerint
  • korlátlan számú bank és bankszámlaszám kezelése devizák szerint
  • kiadási és bevételi bizonylatok kezelése
  • pénztárnapló, banknapló
  • automatikus nyitó- és záróegyenleg-kezelés manuális zárási folyamatok nélkül
  • számlakiegyenlítés historikus módon (részteljesítések kezelése)
  • automatikus pénztárbizonylat-generálás kimenő és bejövő számlákhoz
  • pénzügyi kimutatások

 

A gyártás modul lehetőséget ad a termelési folyamatok kezelésére, nyomon követésére. A modul alapvető funkciói:

  • Darablisták kezelése
  • Gyártási rendelések kezelése
  • Anyagigényszámítás
  • Anyagkönyvelés (alapanyag - maradék, hulladék, hiány)
  • Műveletlisták kezelése
  • Normaidők kezelése
  • Munkaidő-terminál (elvégzett műveletek terminál felületen történő bevitele, nyomon követése)

 

Az EVO egy komplett modult tartalmaz a szerviztevékenységgel foglalkozó cégek számára. Teljes körű munkalapkezelést biztosít, amely a felhasznált anyagokat és az elvégzett munkákat is kezeli. A munkalapokból automatikusan számla készíthető.

A munkalapkezeléshez kiegészítők illeszthetők, amelyek a különféle javítási tevékenységek lefedését segítik elő. Jelenleg az általános tevékenységek mellett a járművek szervizelésének támogatottsága a legjelentősebb. A járművek adatai, szervizelési szükségletei, illetve a partnerek járművekhez való hozzárendelése is megvalósított. Lehetőség van vevői értesítések generálására a szervizeléskor megadott időpontok alapján, ami a folyamatos ügyfél-kapcsolattartást teszi hatékonyabbá.

Az eszközmenedzsment modul segítségével rugalmasan kezelheti vállalkozása legkülönfélébb eszközeit, beleértve a hardvereket és a szoftvereket is. Az eszközök teljes életciklusát lefedő nyilvántartást vezethet.

A HR modul révén az alkalmazottak adatai nyilvántarthatók egy személytörzsben. A modulban munkarendek rögzíthetők, amelyek alapján munkaidőnyilvántartás is vezethető. A munkarendek rugalmasan, napi szinten állíthatók be.

Az EVO egy integrált jelentéskészítő modullal rendelkezik. Ennek segítségével a kereskedelmi, logisztikai, szerviz, stb. tevékenységeknek megfelelően lehet kimutatásokat lekérdezni különféle paraméterek (időszak, partnertípus, stb.) alapján. A jelentések azonnal nyomtathatók, illetve Word-, Excel-, PDF-formátumokban elmenthetők, exportálhatók.

Szolgáltatásalapú vállalatirányítás licencköltségek nélkül

Az EVO Cloud révén Ön kezdeti beruházási költségek nélkül is igénybe veheti az EVO alkalmazás által kínált szolgáltatásokat, miközben a bevezetési folyamat akár néhány órára csökken.

Az EVO Cloud üzemeltetéséről teljes mértékben mi gondoskodunk. Az alkalmazást a Microsoft nagy rendelkezésre állású, biztonságos Azure adatközpontjaiban futtatjuk, így Önnek nincs más dolga, mint használni a szoftvert. A havidíjas szolgáltatásunk révén Ön bárhonnan elérheti a vállalatirányítási rendszerét, és abba biztonságos módon tud bejelentkezni. Eközben nem kell külön szervert fenntartania, üzemeltetnie, nem pörög a villanyóra, és a biztonsági mentésekről sem kell gondoskodnia.

Rendszerkövetelmények

Szerver

  • 4 GB memória
  • 1 GB szabad kapacitás a merevlemezen
  • Windows 7 SP1 operációs rendszer (ajánlott Windows 10, Windows Server 2008 vagy újabb)
  • Microsoft SQL Server 2014 vagy újabb (kisvállalkozások esetében az ingyenes, Express Edition is elégséges lehet)
  • Microsoft .Net 4.6 keretrendszer
  • Crystal Reports .Net összetevő (ingyenes)

Kliensek

  • 4 GB MB memória
  • 500 MB szabad kapacitás a merevlemezen
  • Windows 7 SP1 operációs rendszer (ajánlott Windows 10 vagy újabb)
  • Microsoft .Net 4.6 keretrendszer
  • Crystal Reports .Net összetevő (ingyenes)
A rendszerkövetelmények a felhasználók számától és a rendszer használatának intenzitásától függően jelentősen változhatnak.