Az EVO a kereskedelmi folyamatok teljes körét lefedi. Lehetőséget biztosít az árajánlatok készítésére, a vevői megrendelések nyomon követésére, a szállítólevelek összeállítására és természetesen a számlázásra. Nagyon fontos jellemzője, hogy mindegyik dokumentumtípus egymásból néhány kattintással származtatható a logisztikai folyamatok logikájának megfelelően. Ennek köszönhetően például egy megrendelésből automatikusan létrehozható szállítólevél vagy akár közvetlenül számla is.
A kereskedelmi modul része egy statisztikai összetevő, amely a számlázások alapján a forgalomról időszakra lebontható, diagramokkal illusztrált kimutatásokat jelenít meg. Az EVO lényeges jellemzője, hogy nemcsak a múltbeli adatok lekérdezésére képes, hanem speciális eljárások segítségével értékesítési előrejelzést is készít a rugalmasan meghatározható időszakoknak megfelelően. Ezáltal a vállalatok nemcsak az értékesítéseikre tudnak előrejelzéseket összeállítani, hanem a logisztikai folyamataik hatékonyságát is javíthatják, hiszen a beszerzéseiket is pontosabban tudják tervezni.
A vevői megrendelésekkel kezelhetők készletfoglalások. A számlázás esetében támogatott a devizás számlák létrehozása, és azok többnyelvű, több formátum szerinti nyomtatása.
Az EVO egyik meghatározó modulja a logisztikai folyamatokat támogatja. Az alkalmazás korlátlan számú raktár kezelését teszi lehetővé. Mindegyik raktárban tetszőleges számú raktárszint (polc, stb.) definiálható, ami a raktározott termékek gyorsabb kezelését biztosítja.
Az EVO a logisztikai folyamatokat a beszerzési megrendelések kezelésének támogatásával indítja. Ebben rögzíthetők a beszállítók felé elküldött igények, amelyek pontos nyomon követésére nyílik lehetőség. A megrendelések alapján a kiválasztott raktárban nyilvántartásra kerülnek a rendelt mennyiségek, amelyek egyeztethetők a vevői megrendelések által kezelt foglalásokkal.
A beszerzési megrendelések az áruk teljes vagy részleges beérkezésekor néhány kattintással átfordíthatók beszállításokká. (Beszerzési megrendelések hiányában is kezdeményezhető beszállítás.)
A készletek karbantartására további lehetőséget kínál a készletkezelési funkció, amely a szokványos készletmozgásokat és a raktári bizonylatok kezelését teszi lehetővé. A szoftver bevételi, átkönyvelési és korrekciós bizonylatok létrehozását is támogatja. Minden mozgás naplózott, és lekérdezhető.
A logisztika modul támogatja a SARZS (batch) és a szériaszám alapú készletkezelést.
Az összes partnerhez, kapcsolattartóhoz felvehetők események. Így a vevői megkeresésektől a tárgyalásokon át az üzletkötésig minden szabadon rögzíthető, és gyorsan visszakereshető. Az események egy naptárban jelennek meg, amely támogatja a jogosultságok szerinti naptárkezelést, a csoportok közötti feladatmegosztást is. Az események szerkesztése szintén jogosultságokhoz köthető.
A CRM modul része egy helpdesk rendszer, amelynek segítségével az ügyfelek által jelzett hibák, illetve problémabejelentések válnak követhetővé. Nyilvántarthatók a probléma elhárításához szükséges idők, események, illetve megoldások. Így nemcsak az elszámolások egyszerűsödnek, hanem pontosan kimutathatók a hibák megoldásával kapcsolatos időráfordítások is.
A CRM modulhoz tartozik egy kampánymenedzsmentet támogató szolgáltatás, amely a marketingfeladatok elősegítésére született. A komponens lehetőséget biztosít a marketingkampányok kezelésére, a tervezett és a tényleges költségek nyomon követésére. A CRM funkció a kampányokhoz kapcsolódóan támogatja az elektronikus levelezést, így akár hírlevelek, partnerértesítők csoportos kiküldésére is van lehetőség.
Az EVO-ban rendelkezésre áll egy dokumentumok kezelését lehetővé tevő funkció is. Ennek használatával partnerenként és dokumentumtípusonként rendszerezhetők a legkülönfélébb állományok (Word és Excel fájlok, árajánlatok, szerződések, képek, videók, stb.). A tárolás egy központi szerveren megosztott, az EVO által kezelt könyvtárstruktúrában valósul meg, így az adatmentés hatékonysága is növelhető.
A pénzügyi modul segítéségével teljes körűen kezelhetővé és kézben tarthatóvá válhatnak a vállalati pénzügyi folyamatok, miközben a nagyfokú integráltságnak köszönhetően mind a hatékonyság, mind az átláthatóság növelhető. A pénzügyi modul legfontosabb jellemzői:
A gyártás modul lehetőséget ad a termelési folyamatok kezelésére, nyomon követésére. A modul alapvető funkciói:
Az EVO egy komplett modult tartalmaz a szerviztevékenységgel foglalkozó cégek számára. Teljes körű munkalapkezelést biztosít, amely a felhasznált anyagokat és az elvégzett munkákat is kezeli. A munkalapokból automatikusan számla készíthető.
A munkalapkezeléshez kiegészítők illeszthetők, amelyek a különféle javítási tevékenységek lefedését segítik elő. Jelenleg az általános tevékenységek mellett a járművek szervizelésének támogatottsága a legjelentősebb. A járművek adatai, szervizelési szükségletei, illetve a partnerek járművekhez való hozzárendelése is megvalósított. Lehetőség van vevői értesítések generálására a szervizeléskor megadott időpontok alapján, ami a folyamatos ügyfél-kapcsolattartást teszi hatékonyabbá.
Az eszközmenedzsment modul segítségével rugalmasan kezelheti vállalkozása legkülönfélébb eszközeit, beleértve a hardvereket és a szoftvereket is. Az eszközök teljes életciklusát lefedő nyilvántartást vezethet.
A HR modul révén az alkalmazottak adatai nyilvántarthatók egy személytörzsben. A modulban munkarendek rögzíthetők, amelyek alapján munkaidőnyilvántartás is vezethető. A munkarendek rugalmasan, napi szinten állíthatók be.
Az EVO egy integrált jelentéskészítő modullal rendelkezik. Ennek segítségével a kereskedelmi, logisztikai, szerviz, stb. tevékenységeknek megfelelően lehet kimutatásokat lekérdezni különféle paraméterek (időszak, partnertípus, stb.) alapján. A jelentések azonnal nyomtathatók, illetve Word-, Excel-, PDF-formátumokban elmenthetők, exportálhatók.