Isidor Cloud, avagy a felhőalapú távmenedzsment

Az Isidor Cloud szolgáltatásaink keretében a legkorszerűbb távmenedzsment eszközök révén nyújtunk támogatást ügyfeleinknek. A távfelügyelet kiterjedhet a számítógépekre, a mobil eszközökre, a szerverekre, az alkalmazásokra és a felhőalapú szolgáltatásokra is.

Mit nyújtunk a távfelügyelet keretében?

A felhőalapú távmenedzsment segítségével a legtöbb szoftveres hiba megszüntethető. Az informatikai rendszerekben fellépő rendellenességek túlnyomó többsége távolról is kezelhető, anélkül, hogy helyszíni kiszállásra szükség lenne. Ennek köszönhetően a problémák gyorsabban, és jóval kisebb költséggel háríthatók el.

A távmenedzsment szolgáltatásunk nemcsak a hibák megszüntetésére terjed ki, hanem az informatikai rendszereket érintő problémák megelőzésére is.

A távmenedzsmentbe bevonható megoldások

  • Kliens számítógépek
  • Szerverek
  • Mobil eszközök
  • Alkalmazások
  • Adatbázisok
  • Felhőalapú szolgáltatások